Trucuri pentru un lifting natural

Gimnastica facială reprezintă o soluţie eficientă pentru întinerirea chipului, potrivit experţilor francezi în cosmetică, care au alcătuit un set de exerciţii simple ce au efectul unui veritabil lifting natural.

Potrivit specialiştilor, pentru o reîntinerire naturală a feţei câteva exerciţii simple sunt suficiente, cu o condiţie însă – să fie realizate zilnic. Experţii recomandă ca exerciţiile să fie efectuate în cursul dimineţii, pentru a ajuta chipul „să se trezească” şi pentru a-i conferi strălucire. Fiecare serie de exerciţii trebuie repetată de cinci ori. Scopul acestora este de a revitaliza muşchii feţei încă adormiţi, care se fac vinovaţi de apariţia ridurilor de expresie. Primele rezultate vor fi vizibile în doar câteva luni.

Astfel, specialiştii recomandă punerea mâinilor pe frunte, în poziţie orizontală. Ridicaţi sprâncenele. Mâinile dumneavoastră trebuie să le împiedice să coboare, apăsând cu fermitate. Menţineţi presiunea timp de 10 secunde, apoi eliberaţi sprâncenele. Acest tip de exerciţiu contribuie la stimularea muşchilor frontali şi amână apariţia ridurilor de pe frunte, susţin cosmeticienii.
Un al doilea tip de exerciţiu presupune sprijinirea coatelor pe o masă aflată chiar în faţa dumneavoastră. Plasaţi pumnii, în poziţie deschisă, sub cele două maxilare. Încercaţi să deschideţi gura, „luptând” atât cât este posibil cu poziţia fixă a pumnilor.

Menţineţi gura deschisă timp de 30 de secunde. Acest exerciţiu permite redesenarea ovalului feţei şi redă fermitatea gâtului, explică specialiştii.

Un alt tip de exerciţiu facial este pentru prevenirea ridurilor dintre sprâncene. Astfel, se recomandă plasarea degetelor arătătoare pe fiecare sprânceană, până la rădăcina acestora. Încercaţi să ridicaţi sprâncenele, rezistând presiunii aplicate de cele două degete. Menţineţi această presiune timp de 30 de secunde. Acest exerciţiu are ca efect diminuarea ridurilor dintre sprâncene şi tonifierea muşchilor frontali.

Pentru eliminarea ridurilor de tip „laba gâştei” se recomandă plasarea degetelor mijlocii pe colţurile externe ale ochilor şi trageţi de ploape în direcţia tâmplelor. Încercaţi să deschideţi ochii, forţând această mişcare atât cât este posibil. Menţineţi poziţia timp de 10 secunde. Acest exerciţiu este excelent pentru resorbţia ridurilor din colţul ochilor.