Ridichea roşie curăţă rinichii


Ridichile roşii dau şi gust şi culoare salatei de primăvară. Mai mult, ele aduc beneficii organismului nostru. Iată de ce e bine să le consumăm în fiecare săptămână.

Ajută digestia. Ridichile roşii conţin calciu, magneziu, vitamina C, potasiu şi fibre alimentare necesare unei bune digestii.

Te scapă de kilograme. Dacă urmezi o dietă pentru slăbit, ridichea va fi un aliat împotriva kilogramelor în plus. Îţi va face salata mai apetisantă, mai colorată, iar valoarea sa calorică mică te va ajuta să-ţi recapeţi silueta mult visată.

Curăţă rinichii şi ficatul de substanţe dăunătoare. Ajută foarte mult în tratamentul litiazei biliare şi renale (nisip/pietre la fiere şi la rinichi), participând, în special, la mărunţirea şi dizolvarea calculilor.

Sunt sursă de acid folic. Simpaticele legume sunt o excelentă sursă de acid folic, recomandat tuturor femeilor însărcinate, sau celor care vor să devină mame.

Alungă tusea. Ridichile au un efect benefic pentru sistemul respirator în curăţire şi acţionează asupra lui ca un expectorant.

Te scapă de mâncărimi ale pielii. Sucul de ridichi roşii, băut dimineaţa pe stomacul gol, este foarte bun pentru alergii ale pielii şi urticarii.

Întăresc sistemul imunitar. Fiind foarte bogate în vitamina C, ajută sistemul imunitar să lupte împotriva infecţiilor.

Diminuează durerile articulare. Sunt indicate contra gutei, reumatismelor, artritelor cronice, substanţele active din ridichi dizolvând cristalele de acid uric din ţesuturile articulaţiilor.                                                                                  Nu uitaţi că o salată sănătoasă trebuie să conţină cât mai multe vitamine. Pe lângă ridichi, mai puneţi în salată morcovi, roşii, castraveţi şi multă salată verde. Cele mai sănătoase sosuri sunt uleiul de măsline şi sucul de lămâie.