Peste 15.000 de persoane s-au bucurat de reduceri şi distracţii la Shopping MallDova

„Noaptea Reducerilor” a însemnat pentru miile de vizitatori preţuri atractive, magazine pline de clienţi cuprinşi de febra cumpărăturilor şi un concert live „Studio One”.

Shopping MallDova a organizat în premieră o noapte a reducerilor, după modelul occidental, practicat de marile centre comerciale. Magazinele au făcut pe 23 aprilie reduceri speciale, în intervalul orar 22.00–02.00, iar clienţii au putut profita din plin de ofertele găsite. Reducerile au ajuns, în unele magazine, şi la 70%, spre deliciul vizitatorilor.

„Noaptea Reducerilor” a însemnat un prilej de bucurie pentru toţi cei care ne-au vizitat, iar numărul mare de persoane care au venit la eveniment demostrează că am realizat un proiect de succes, în care ofertele avantajoase şi atmosfera incendiară au făcut diferenţa”, a declarat Diana Adam, coordonator marketing Shopping MallDova.

În noaptea dintre 23 şi 24 aprilie, magazinele din Shopping MallDova au afişat preţuri mai mici, începând de la -10% la -70%. Spre exemplu, pentru cumpărături de 1.000 de lei, magazinul „Orsay” a oferit reducere de 30%, iar pentru cele de peste 2.000 de lei, reducerea se ridica la 50%. Pentru a beneficia de reduceri, cumpărătorii şi-au ales cât mai multe articole vestimentare şi au făcut coadă la cabinele de probă.

În magazinul „Olsen” am discutat cu Rodica, o domnişoară ce îşi alesese o geantă din piele din colecţia nouă. Era foarte fericită de achiziţia făcută. A plătit doar 360 de lei pentru o geantă al cărei preţ iniţial era de 1.200. Apoi, a mers în „Debenhmas”, de unde şi-a ales o pereche de pantofi ce se asociau perfect cu geanta nouă. Şi pantofii au avut o reducere de 30%.
În „Noaptea Reducerilor”, magazinele din mall au devenit neîncăpătoare

În jurul orei 23:00, majoritatea magazinelor au devenit neîncăpătoare datorită vizitatorilor ce le-au luat cu asalt. Articolele vestimentare pe placul tuturor, dar şi preţurile atractive i-au determinat pe vizitatori să stea în rând în faţa magazinelor şi să-şi aştepte cuminţi rândul.
Cele mai „generoase” reduceri le-au oferit magazinele „Sacoor Brothers”, „Forever 18”, „Olsen”, „J. Press”, „Koton”, „No 36”, „Pennyblack” şi „Ted Lapidus”. În aceste magazine, preţurile la colecţiile toamnă-iarnă erau mai mici cu 70%.

Cei care şi-au petrecut seara în mall au avut parte nu numai de reduceri, dar şi de o atmosferă incendiară care a început cu un barmen show, urmat de un concert live „Studio One”. Tatiana Cerga şi ceilalţi membri ai formaţiei şi-au bucurat admiratorii cu piesele sale, două din ele fiind în primă audiţie. Un Fire Show de excepţie a atras toate privirile celor prezenţi, care au rămas uimiţi de iscusinţa cu care artistul jongla cu focul.

Spre final, DJ Kirpich a mixat încântând publicul şi transformând shoppingul nocturn într-un obicei şi mai plăcut. La toate etajele centrului comercial, miile de vizitatori au profitat de ofertele existente şi s-au distrat de minune.