O iubesc numai pe ea!

Fiind bărbat, îmi vine greu să înşir aceste cuvinte pe foaie, deoarece ceea ce am de gând să spun mi-a marcat viaţa pentru totdeauna. Totul s-a întâmplat în primăvara anului 2011, în care am avut ocazia de a cunoaşte o fetiţă pe nume Galina, de la Cahul, la o conferinţă la care am participat amândoi.

După conferinţă ea a fost cazată la hotel, iar eu, fiindcă sunt din Chişinău, nu am fost cazat. La propunerea Galinei, am mers la hotel pentru a mai discuta. În cameră mai erau cazate încă două fete. După o discuţie colectivă, Galina mi-a propus să rămân la ele. Am acceptat pe loc şi am discutat diferite teme interesante toată noaptea. Am dormit cu ea, dar nu a fost nimic între noi, doar priviri. Dimineaţa, când ne-am trezit, ea mi-a spus că a fost cea mai frumoasă dimineaţă din viaţa ei şi că nu o va uita niciodată.

Clipele verii

A doua zi, ea a plecat la Cahul, iar eu la universitate. A urmat o perioadă în care discutam doar la telefon şi ne înţelegeam de minune, până când am aflat că vom participa la o universitate de vară, la Vadul lui Vodă. Ne-am aflat acolo cinci zile. Am avut ocazia de a fi împreună, alintându-ne cu cuvinte frumoase, îmbrăţişări tandre.

După ce universitatea de vară şi-a încheiat sesiunea, urma ca fiecare să plece acasă. Am petrecut-o până la Autogara de Sud. La despărţire, Galina mi-a şoptit că, dacă nu ar fi avut prieten, am fi fost împreună. Ea a plecat acasă, iar eu am rămas cu gândurile mele. Am încercat să-i spun de câteva ori că doresc enorm să fiu cu ea şi că sunt îndrăgostit numai de ea (vorba cântecului).

Nu am stat cu mâinile în şolduri, am avut câteva întâlniri la care am discutat că între noi nu poate fi nimic decât o simplă prietenie, deşi eu ştiam că în sufleţelul ei este cu totul altceva. Simţeam că doreşte să fie cu mine. La una din întâlniri a urmat şi primul sărut, pe care nu am să-l pot uita niciodată, iar la despărţire mi-a spus iarăşi că nu poate fi cu mine.

Dumnezeu este cu mine

Aceasta s-a întâmplat la mijlocul lunii august. Spre sfârşitul verii, voiam să merg la o mănăstire. A dorit să meargă şi ea, ceea ce m-a bucurat şi mai mult, credeam că şi Dumnezeu este cu mine.

Număram zilele până la excursia spre mănăstire. M-a anunţat că dacă vine la Chişinău nu are unde înnopta, de aceea i-am propus să stea la mine.

Noaptea s-a terminat doar cu săruturi şi îmbrăţişări, după care am adormit ambii cuminţi, că doar dimineaţa am plecat la mănăstire. Zile de neuitat au urmat în acel sfârşit de vacanţă. La Chişinău am revenit pe 30 august 2011, dimineaţa am fost la o plimbare prin oraş, iar seara am revenit acasă. A doua zi, Galina a plecat la Cahul. A fost iarăşi o noapte plină de sărutări şi momente frumoase, iar când ne-am trezit dimineaţa ea mi-a spus că are un secret mare pentru mine: „Vreau să fiu cu tine. Nu vreau să merg acasă”.

Al treilea e de prisos

Mi-a promis că va avea o discuţie cu prietenul ei, după care noi ne vom continua relaţia. Nu a fost să fie. Pe 6 septembrie, a doua zi de ziua mea de naştere, dimineaţa, am avut o discuţie aprinsă cu ea. Mi-a spus să renunţ să lupt pentru ea şi să o uit. Cuvintele ei mi-au pătruns în suflet şi nu mi-am putut reţine lacrimile. Reacţia a fost una corectă – am plecat la Cahul. Am anunţat-o printr-un sms că o aştept în faţa universităţii.

Primele cuvinte ale ei au fost: „Minune, ce faci aici?”. I-am răspuns că fără ea nu are rost să mă întorc la Chişinău. Am făcut o promenadă prin parc, apoi câteva sărutări, şi în acea noapte am rămas la Cahul, la un prieten. A doua zi dimineaţa, iar ne-am întâlnit în faţa universităţii, deoarece ea lucrează acolo. Am luat masa, după care m-a petrecut acasă, căci a doua zi urma să vină la Chişinău pentru că avea o nuntă.

Ca s-o surprind, am organizat o seară romantică cu petale de trandafir şi cu multe  lumânări.

Petalele de trandafiri

Am strâns petale de trandafiri de pe la florării, am venit acasă şi am pregătit totul pentru ea. A urmat momentul important. Seara, înainte de a intra în casă i-am legat ochii. Surprinsă de cele văzute, a spus că niciodată nu a avut parte de asemenea momente frumoase. A urmat o seară nebună de sărutări şi îmbrăţişări, mai că nu am dormit toată noaptea, iar dimineaţa, când a făcut ochişori, mi-a zis iarăşi că nu vrea să plece de la mine. După toate aceste clipe a venit prietenul ei de la Cahul şi au plecat împreună la nuntă.

De atunci, nu am văzut-o, iar peste un timp mi-a zis că între noi nu poate fi nimic, motivând că are prieten. Din dragoste, gelozie, suferinţă pentru ea au urmat o serie de scrisori dedicate ei. Răvaşe scrise cu multă durere şi lacrimi. De fapt ea nu cunoaşte acestea. Mi-am propus să o aştept,  atât timp cât va fi nevoie, doar ca să fiu cu ea şi să formăm împreună o familie fericită. Nu vreau nimic. O vreau numai pe ea. Ea este femeia cu care aş forma o familie şi aş face totul. Este mereu în  gândurile mele în orice aş face. În fiecare dimineaţă, îi scriu mesajul: ,,Bună dimineaţa, îngeraş”.

Nu mai am puteri, nu mai am lacrimi de vărsat, ceea ce mi-a rămas sunt doar sentimentele şi amintirile frumoase pe care le-am trăit împreună. Oricum, sunt optimist şi mai sper că am să reuşesc să o conving că noi suntem creaţi unul pentru altul, că inimile noastre bat una pentru alta, sentimentele noastre sunt aceleaşi. Ea trebuie să spună doar un „DA” şi vom fi cei mai fericiţi.

Este dureros să pierzi fiinţa pe care o iubeşti enorm.

Galina, te iubesc şi îmi este tare dor de tine!

Cu drag, Alexandru

The following two tabs change content below.