O cafenea din Praga a renunţat la lista de preţuri

Un om de afaceri din Cehia pretinde că renunţarea la lista de preţuri a fost cea mai bună mişcare în afacerea lui. Ondrej Lebowski (42 ani) îşi aduce aminte că, în urmă cu puţin timp, se zbătea să-şi ţină cafeneaua pe linia de plutire. Acum zice că localul e plin de clienţi tot timpul. Secretul revenirii incredibile: renunţarea la meniurile pentru clienţi şi la preţuri.

Oamenii vin şi îşi fac singuri preţurile pentru ceea ce beau. Ţin cont de serviciu şi de cât de gustoasă e băutura. Lebowski a lansat această inovaţie în august 2010. Curioşii au început să vină imediat ce au aflat de ideea trăsnită. Ei stabilesc preţurile, se bucură de atmosfera plăcută şi primesc cadouri la plecare: postere, cărţi şi jucării.

Clienţii lui Ondrej se străduie să plătească un preţ cât mai real pentru ceea ce consumă. Unii dau mai mult, alţii, mai puţin, dar lucrul cel mai important e că vor să fie corecţi. „Vin aici o dată pe săptămână. E grozav, minunat. Simţi că trebuie să achiţi firesc doar pentru că e un loc cool”, a menţionat unul dintre clienţi.

The following two tabs change content below.