Moldova s-a trezit peste noapte în violet

Schimbări esenţiale pentru o comunicare simplă

La 29 aprilie curent, compania Moldcell a relansat reţeaua de vânzări şi a dat detalii privind noile sale produse, ajustate pentru o comunicare simplă. Evenimentul s-a produs într-o atmosferă festivă la primul său centru de deservire, situat în inima capitalei, pe str. Tighina 55.

Deschiderea simbolică a centrului renovat a fost efectuată de către vicepreşedintele TeliaSonera Eurasia, Halim Ateş, şi directorul general al companiei Moldcell, Chiril Gaburici, în prezenţa clienţilor şi a delegaţiei oficiale a grupului TeliaSonera şi a companiilor surori. De asemenea, la eveniment au participat abonaţii Moldcell, care cu 10 ani în urmă au efectuat primele apeluri în reţeaua operatorului. Aceştia au fost felicitaţi de conducerea companiei şi au primit cadouri de valoare în semn de recunoştinţă pentru loialitate.

Peste 3000 puncte de vânzări

Deschiderea centrului de deservire a purtat un caracter simbolic şi a marcat relansarea reţelei de vânzări renovate. În ziua de 28 aprilie 2010, întreaga reţea de vânzări Moldcell s-a trezit în violet: 13 Centre Moldcell, 73 reprezentanţe Moldcell Shop şi peste 3000 puncte de vânzări şi-au primit clienţii într-un anturaj nou, stilat, cu mobilier renovat care vin să susţină noua imagine a operatorului şi strategia sa de a oferi servicii şi deservire de cea mai înaltă calitate utilizatorilor săi. Prin acest eveniment, Moldova a cunoscut unul dintre cele mai complexe, originale şi stilate rebranding-uri.

PREMIERĂ: Centrul de deservire a clienţilor 24 din 24

„Acum zece ani, anume în acest Centru de pe str. Tighina 55 am deschis uşile pentru primii noştri utilizatori, iar astăzi ne bucurăm de încrederea a circa 1 milion de clienţi. Deoarece am păşit într-o nouă lume a comunicării, este firesc să-i dăm startul de aici, din inima reţelei de deservire a clienţilor Moldcell. Astăzi, reţeaua noastră de deservire numără peste 3000 puncte de vânzări amplasate în toată ţara şi care au trecut cu brio peste noapte prin această transformare! Moldcell îşi aşteaptă cu drag clienţii pentru a le oferi o nouă viziune asupra a ceea ce înseamnă suport permanent. În premieră pentru Moldova, am deschis o reprezentanţă de deservire a clienţilor cu program de lucru 24 din 24”, a declarat directorul general al companiei Moldcell, Chiril Gaburici. Punctul de vânzări cu program non stop îşi aşteaptă vizitatorii pe adresa bd. Ştefan cel Mare, 134.

Vicepreşedintele TeliaSonera Eurasia, Halim Ateş, a menţionat în cuvântul său de salut că „Moldova reprezintă pentru TeliaSonera o oportunitate valoroasă şi promiţătoare. Noi credem că dezvoltarea telecomunicaţiilor, precum şi a serviciilor şi infrastructurii IT sunt esenţiale pentru un viitor prosper al Moldovei. O dezvoltare continuă presupune, în mod evident, şi investiţii considerabile, pe care TeliaSonera este gata să le facă”.

Prioritatea numărul 1 în deservire – confortul Clientului:

Un nou nivel de deservire – posibilitatea de a testa tehnologiile de ultimă oră şi de a primi suport tehnic profesionist într-o atmosferă prietenoasă, configurările şi setările fiind efectuate în mod gratuit.

O nouă abordare – grijă permanentă graţie a 12 reprezentanţe Moldcell center, unui Business center, a 73 de reprezentanţe Moldcell Shop şi peste 3000 de puncte autorizate de vânzări în toată ţara.

O nouă viziune asupra suportului permanent – Serviciu Clientelă gratuit şi contra plată (cu prioritate în deservire), Serviciu Suport tehnic gratuit şi prima reprezentanţă fizică cu program 24/24, 7 zile pe săptămână.

Noua imagine a operatorului înseamnă mai mult decât schimbarea logo-ului şi a culorii. Odată cu împrospătarea imaginii, Moldcell şi-a ajustat şi produsele care au devenit mai simple şi mai comode în utilizare:

1. A fost simplificată considerabil modalitatea de reîncărcare a conturilor prin cartele.

Dacă până în prezent abonaţii pachetelor cu plata în avans îşi suplineau conturile GSM prin intermediul cartelelor valorice, iar utilizatorii pachetelor preplătite – prin cartele de reîncărcare, astăzi absolut toţi clienţii Moldcell o vor face printr-un singur tip de cartele – cartelele de reîncărcare unice cu nominal de 20, 50, 100, 200 şi 400 lei.

2. Pachetele Alocard, Yoyo, Fantasy şi Postpaid au fost substituite cu trei soluţii de comunicare, simple de înţeles şi utilizat, destinate fiecărui segment de piaţă:

– Planul tarifar preplătit „Cartelă Moldcell” oferă trei planuri tarifare în funcţie de necesitate şi/sau direcţia de apelare:

Tarif unic – preţ unic pentru apeluri naţionale şi tarif regional econom cu până la 50% reducere
Prietenii mei – tarife avantajoase cu numerele preferate şi tarif special noaptea şi în weekend
Reţeaua mea – tarife speciale cu numerele preferate şi tarif avantajos la apeluri în reţea

– Planul tarifar cu taxă lunară „Abonament Moldcell” oferă două planuri tarifare cu soluţii suplimentare incluse:
Abonament Flexibil – taxă lunară de doar 10,80 lei şi tarifare inteligentă ce presupune tarife ce descresc pe măsură ce creşte numărul convorbirilor. Tarif în reţea – 0,25 lei/min!

Abonament Minute incluse – taxă lunară corespunzătoare în funcţie de minutele lunare incluse – începând cu 20 de minute şi până la 20 de ore, celelalte servicii cum sunt SMS, MMS şi apelurile internaţionale tarifându-se din contul minutelor incluse.
– iar „Moldcell Business” este un plan tarifar destinat segmentului corporativ.

Odată cu lansarea Moldcell pe piaţa de telecomunicaţii din Moldova a apărut competiţia şi odată cu ea telefonia mobilă a devenit accesibilă ca preţ, diversă ca posibilităţi. Moldcell şi-a câştigat titlul de operator inovator, implementând în premieră în Moldova 13 tehnologii şi zeci de servicii. Moldcell a reuşit să introducă noi standarde de calitate în domeniul deservirii, oferind Serviciul Clientelă gratuit 24 ore, 7 zile pe săptămână. Moldcell a lansat în premieră primele centre de deservire complexă a abonaţilor, oferind aceeaşi gamă de servicii şi acelaşi nivel înalt de deservire în toată ţara, departe de hotarele capitalei.

După 10 ani, Moldcell vine să-şi reînnoiască imaginea pentru a oferi o experienţă de şi mai înaltă calitate clienţilor săi: servicii ajustate pentru o comunicare simplă şi deservire într-o reţea de vânzări cu magazine stilate şi anturaj prietenos.

Moldcell a adunat 120 000 de oameni la Purple Party

Moldcell a bătut toate recordurile. Cea de-a zecea aniversare a companiei a fost sărbătorită pe 28 aprilie în prezenţa a peste 120.000 de oameni. Până la compania Moldcell, nimeni nu a reuşit să adune un public atât de numeros la un concert în Republica Moldova! Purple Party va rămâne în memoria celor prezenţi în Piaţa Marii Adunări Naţionale atât prin evoluţia incendiară a unor celebri interpreţi invitaţi, cât şi prin show-urile de lumini şi focurile de artificii impresionante.
Mai mult decât atât, grandiosul show a avut loc pe o scenă inedită. Pentru prima dată, în Moldova a fost adusă aceeaşi scenă care a fost utilizată în timpul mesei religioase cu participarea Papei Ioan Paul al II-lea. Tot de pe ea au evoluat şi concurenţii Festivalului Internaţional San Remo.

La concertul din 28 aprilie organizat cu prilejul reînnoirii brand-ului şi aniversării a zecea de activitate a Companiei Moldcell în Republica Moldova, au evoluat artişti celebri la nivel mondial: Pachanga, Inna, Basshunter şi DJ Smash, dar şi vedete în devenire din cadrul proiectului Fabrica de Staruri.

P.