Medalia de aur „Patrimoniul Republicii” pentru „Bucuria”

ASCENSIUNE // „Reputaţie şi încredere” din partea consumatorilor

După ce a obţinut mai multe premii peste hotarele Republicii Moldova pentru calitatea produselor de cofetărie, SA „Bucuria” a fost premiată pentru prima dată pentru „reputaţie şi încredere” cu medalia de aur „Patrimoniul Republicii” la concursul „Marca comercială a anului” organizat de Camera de Comerţ şi Industrie a Republicii Moldova în comun cu Agenţia de Stat pentru Proprietate Intelectuală a Republicii Moldova la 3 februarie curent. Medalia de aur a fost înmânată directorului financiar al SA „Bucuria”, Ecaterina Cekina, de preşedintele Parlamentului RM Marian Lupu. Acesta a apreciat calitatea înaltă a produselor fabricii „Bucuria” şi a felicitat adminitraţia acesteia cu ocazia acestei distincţii.

Potrivit lui Marian Lupu, nominalizarea demonstrează că Fabrica de dulciuri „Bucuria” este lider pe piaţa Moldovei la producerea produselor de cofetărie şi cea mai apreciată de consumatorii de dulciuri.

„Recunoaşterea calităţii produselor noastre şi calificarea înaltă şi obiectivă pe care le avem din partea consumatorilor noştri sunt cea mai înaltă calificare pentru munca noastră”, a menţionat în cadrul concursului „Marca comercială a anului” din 3 februarie curent directorul financiar al SA „Bucuria”, Ecaterina Cekina.

Apreciere meritată

Emoţionată, Ecaterina Cekina a mai spus că „în momentul primirii medaliei a simţit o adevărată mândrie pentru fabrica de dulciuri „Bucuria” care a meritat înalta apreciere. Noi am putut ajunge la cea mai înaltă calificare datorită funcţionării optime a fabricii. Fabrica de dulciuri „Bucuria” are întotdeauna un scop bine determinat, orientat spre calitatea produselor de cofetărie şi spre producerea altora noi calitative”.

Este de menţionat faptul că SA „Bucuria” este deţinătoarea mai multor premii internaţionale, dar pentru prima dată a fost nominalizată la nivel naţional în cadrul concursului „Marca comercială a anului”. Recent, Fabrica de dulciuri şi produse de cofetărie SA „Bucuria” a fost premiată la Moscova în cadrul Expoziţiei Internaţionale „Prodexpo 2011” pentru gust şi rafinament. Bomboanele de ciocolată asortate „Forastero-Еxclusive”, „Gloria Caprice” şi bomboanele „Folclor” au fost nominalizate ca cele mai calitative produse de cofetărie.

Promovarea produselor autohtone

Concursul „Marca comercială a anului” este conceput cu scopul de a promova imaginea corporativă a companiilor, a acorda asistenţă informaţională întreprinzătorilor în domeniul tehnologiilor eficiente de marketing, a unifica eforturile producătorilor naţionali în vederea creării condiţiilor favorabile pentru activitatea de business şi a unui mediu competitiv sănătos prin producerea mărfurilor şi prestarea serviciilor de o calitate înaltă.

Acţiunea culminează cu decernarea anuală a premiilor pentru cele mai reuşite proiecte în domeniul creării şi promovării mărcilor comerciale pe piaţa internă şi externă, ceea ce i-a reuşit Fabricii de cofetărie „Bucuria”.

La tradiţionala ceremonie de decernare a distincţiilor concursului „Marca comercială a anului 2010” care a avut loc în cadrul expoziţiei naţionale „Fabricat în Moldova 2010” a participat preşedintele interimar, preşedintele parlamentului Republicii Moldova, Marian Lupu, prim-ministrul Republicii Moldova, Vlad Filat, oameni de afaceri şi reprezentanţi ai mass-media. În cadrul concursului, Premiul Mare „Mercurul de aur” a fost decernat unui număr de 43 mărci comerciale, 26 au primit medalii de aur şi argint, 7 fiind deţinătoare ale medaliei de aur „Patrimoniul Republicii”. La concurs au participat 86 de proiecte cu 7 nominalizări şi 16 categorii.

„Bucuria”, cartea de vizită a Moldovei

Marca comercială SA „Bucuria” este cea mai mare întreprindere producătoare de produse de cofetărie din RM.

De mai mult de şase decenii, compania SA „Bucuria” aduce bucurie copiilor şi maturilor şi corespunde întru totul sloganului „Viaţa e mai dulce…” Calitatea constant înaltă, ingredientele naturale testate şi un sortiment deosebit de larg sunt principalele componente ale succesului produselor Fabricii „Bucuria” care au promovat compania nu numai în Republica Moldova, dar şi departe de frontierele acesteia.

Marcela Munteanu