Mariana Şura a avut parte de două vacanţe de neuitat

Interpreta şi-a împărtăşit emoţiile şi surprizele de care a avut parte în cele două vacanţe fiind încă în Franţa. JURNAL a aflat primul despre toate destinaţiile pe care le-a vizitat Mariana Şura, şi despre cea mai bună prietena a interpretei, care vrea să obţină o invitaţie pentru Festivalul de la Cannes.

Carolina CHIRILESCU

Mariana Şura este o norocoasă, deoarece a avut parte de două vacanţe în acest an, ce-i drept, în una din ele a muncit, adică a cântat la nunta unor prieteni, totodată s-a distrat de minune. Iată ce ne-a povestit interpreta miercuri, în ultima sa zi de vacanţă când, se afla încă în Franţa. „În această vara am avut parte de două vacanţe. Prima a fost în luna iulie începând cu data de 16. Am fost invitată de onoare la o nuntă de moldoveni în Italia, la prietenii mei buni Constantin şi Ana  Ferara. După ce am vizitat San Marino, am plecat pentru două zile în Franţa, la Cannes, Nice, Saint-Tropez la prietena mea Mariana. A doua vacanţă a durat 10 zile. Am fost invitată la Roma am vizitat Vaticanul, Fontana di Trevi, Colosseumul şi desigur am făcut mult shoping. Pe 18 august, am ajuns la Nice unde m-am cazat ca de obicei la prietena mea la Cannes, pe malul mării, într-o vilă superbă cu o privelişte minunată, de nedescris. Toată vacanţa, zi de zi, a fost organizată. La Cannes, în clubul de noapte Pan Beach, unde am avut parte de o mică petrecere dată expre pentru mine, am avut ocazia să mă distrez la maxim, am cântat live şi am făcut cunoştinţă cu persoane importante din zona respectivă”, ne spune interpreta.

Şi-a făcut ziua de naştere la piscină, cu multă şampanie franţuzească

Pe 23 august, Mariana Şura şi-a sărbătorit ziua de naştere tot în Franţa, unde iarăşi a avut parte de multe surprize şi cadouri. Cu ocazia aniversării, prietenii interpretei au organizat o petrecere la piscină, cu muzică bună şi, desigur, şampanie. „De ziua mea, prietenii mi-au organizat o petrecere la vila unde locuiam. Cu toţii ne-am distrat la piscină, cu şampanie franţuzească, muzică şi mulţi prieteni”, adaugă Mariana. Interpreta ne-a mai povestit că pe toată durata vacanţei pe primul plan au fost plaja, piscina şi desigur schopingul. „Astăzi (miercuri – n.a.), e ultima zi de vacanţă şi vreau să profit din plin de ea, iar prietenei mele Mariana Stăvilă îi spun un merci beaucoup”, încheie interpreta.

Posibil la anul viitor interpreta să păşească pe covorul roşu de la Cannes

Mariana Şura ne-a declarat că prietena la care şi-a petrecut o parte din vacanţă lucrează şi locuieşte la Cannes. Aceasta se numeşte Mariana Stăvilă iar în acest an a avut marea onoare să păşească pe covorul roşu de la Festivalul de film de la Cannes. „Timp de patru ani, Mariana şi-a petrecut vacanţele la Cannes. Având o ofertă de muncă, a rămas aici, muncind într-un cerc de oameni foarte importanţi. În acest an, a avut fericita ocazie să fie prezentă în calitate de invitat special la una din serile festivalului, unde a urcat pe covorul roşu alături de multe staruri internaţionale, vizionând filmul „Sleeping Beauty” de Julia Leigh, după care a dat interviuri la câteva posturi de televiziune”, menţionează Mariana Şura. Pentru anul viitor, Mariana Stăvilă, prietena interpretei, i-a spus că vrea să obţină două invitaţii pentru Festivalul de la Cannes, ca să aibă şi Mariana Şura ocazia să păşească pe covorul roşu la unul din cele mai vestite festivaluri de film din lume.

The following two tabs change content below.