Litoralul Românesc poate deveni destinaţia Nr. 1 pentru moldoveni!



Aceasta a fost principala concluzie ce s-a lansat ca urmare a încheierii Mega Infotripului desfăşurat în perioada 22 – 29 mai 2012 pe Litoralul Românesc – cel mai mare eveniment de acest gen desfăşurat vreodată în România, care a reunit 600 de agenţi de turism ANAT România şi ANAT Republica Moldova.

Reprezentanţii ANAT din România şi Republica Moldova au rămas încântaţi de acest eveniment şi vor face tot posibilul ca litoralul românesc să devină cea mai preferată destinaţie pentru cetăţenii ambelor ţări.

 

„Republica Moldova reprezintă o piaţă importantă. Acest infotrip m-a ajutat să înţeleg progresele făcute în ceea ce priveşte litoralul românesc. Mi-am propus ca prin agenţiile de turism membre ANAT din Republica Moldova să aducem acest produs turistic în fruntea destinaţiilor de vară pentru turiştii moldoveni. Ştiu că împreună vom face lucruri excepţionale, iar litoralul românesc va trebui să devină numărul 1 pentru destinaţiile vândute în RM”, a declarat la finalul evenimentului preşedintele ANAT din Republica Moldova, Sevastian Botnari.

 

Hotelierii din România cu o nouă mentalitate

 

„Putem remarca faptul că hotelierii au făcut pasul spre o nouă mentalitate – trebuie să învăţăm să ne promovăm destinaţiile, produsul turistic, oferta. Am convingerea că, odată întorşi acasă, agenţii de turism vor recomanda şi promova mult mai bine produsul turistic „Litoral Românesc”, după experienţă trăită ca turişti, în acest infotour. În fapt, am dorit să arătăm forţa actuală a marii familii a Turismului Românesc, pentru că am reunit, în aceeaşi echipă, agenţiile de turism, hotelierii, autorităţile publice, asociaţiile de promovare turistică din regiunile româneşti, dar şi parteneri externi, într-un eveniment fără precedent!”, a menţionat preşedintele ANAT România, Corina Martin.

 

All-inclusive şi pe litoralul românesc

 

„Acest infotrip a creat posibilitatea agenţilor de turism să cunoască Litoralul şi altfel decât din broşuri să constate progresele în infrastructură şi servicii care se fac de la an la an, să promoveze tarifele scăzute şi ofertele speciale de toate tipurile, şi mai ales conceptul de all-inclusive, care din acest an poate fi găsit şi la unele hoteluri de pe Litoralul Românesc”, a precizat Aurelian Martin, touroperator de litoral.

De menţionat că evenimentul, organizat de ANAT, Asociaţia Litoral Delta Dunării şi Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică din România (FAPT), a beneficiat de susţinerea hotelierilor, a Consiliului Judeţean Constanţa, a tuturor Primăriilor de pe Litoral şi din Delta Dunării, precum şi de prezenţa reprezentanţilor Organizaţiei Elene de Turism, aliaţii surpriză în promovarea Litoralului 2012. În fiecare zi, autocarele au străbătut Litoralul de la Nord la Sud, s-au vizitat zilnic staţiuni, hoteluri, locaţii şi obiective turistice, iar serile au stat sub semnul muzicii, al distracţiei şi al bucuriei de a fi împreună, ca o adevărată familie a turismului românesc.

Seara de Gală cu care s-a încheiat partea de litoral a evenimentului, organizată la Mamaia, a marcat şi inaugurarea primului hotel tip Familly Club-Premium All Inclusive din ţară, şi anume Mercur-Minerva, la Mamaia. Evenimentul a continuat cu vizita delegaţiei ANAT Moldova în Delta Dunării, organizată cu sprijinul MDRT şi al patronatului Deltei Dunării. Infotripul, desfăşurat în perioada 22-29 mai 2012 pe Litoralul Românesc, face parte din Campania „Vacanţă în ţara mea” şi este al treilea infotrip organizat pentru agenţii de turism ANAT România şi R. Moldova, după cele de la Sinaia şi Râşnov.

Veaceslav Dreglea

 

The following two tabs change content below.

Jurnal de Chișinău