Jurnal TV, în topul preferinţelor telespectatorilor: Ocupă locul doi la nivel naţional urban

Jurnal TV, în topul preferinţelor telespectatorilor: Ocupă locul doi la nivel naţional urban, potrivit unui nou studiu de audienţă

Jurnal TV ocupă locul doi la nivel naţional urban în topul audienţei telespectatorilor. Asta arată un nou studiu de audienţă realizat pe parcursul lunii decembrie 2017 de către Starnet, unul dintre principalii operatori de cablu din Republica Moldova, la comanda companiei de consultanţă şi promovare a imaginii Poliexpert, potrivit jurnal.md.

Monitorizarea efectuată de Starnet arată că patru canale TV se află în topul audienţei la nivel naţional urban: Prime, Jurnal TV, NTV Moldova şi ProTV Chişinău. În municipiul Chişinău, acolo unde se înregistrează mai mulţi telespectatori şi, respectiv, cei mai mulţi consumatori de publicitate, pe primul loc se află postul cu acoperire naţională Prime cu 18,12% audienţă medie zilnică. Urmează Jurnal TV cu 10,16%, NTV Moldova cu 9,39% şi ProTV Chişinău cu 8,93%.

Pe locul cinci se află Canal 3 cu 7,11%, pe şase – RenTV Moldova cu 6,95%, pe şapte – Canal 2 cu 5,08%. Publika ocupă locul opt cu 4,34%, TV 8 e pe locul nouă cu 3,95%, pe zece se află N4 cu 3,23%, iar STS şi Moldova1 acumulează 2,98% şi, respectiv, 2,62%.

Audienţa a fost calculată prin intermediul set-top-box-urilor şi este mult mai exactă decât metodele clasice de măsurare a ratingului, fiecare telespectator fiind contabilizat în timp real, potrivit Curentul.md, care a publicat studiul de audienţă.

Acesta este al treilea studiu publicat în ultima perioadă care plasează Jurnal TV în topul audienţei telespectatorilor. Studiul Naţional de Audienţă, lansat recent de Centrul pentru Jurnalism Independent, şi cercetarea Institutului de Marketing şi Sondaje IMAS-INC Chişinău au arătat că Jurnal TV este pe locul 2 la capitolul rating. Ştirile Jurnal TV sunt chiar pe prima poziţie în capitală şi emisiunile postului nostru se află pe primele locuri.

Jurnal TV este lider la audienţă în pofida monopolului şi a concurenţei neloiale de pe piaţa media şi de publicitate din republică, în condiţiile în care cele două case de vânzări, controlate de către şeful PD, Vladimir Plahotniuc, şi, respectiv, de către deputatul PSRM Corneliu Furculiţă, acţionează acum cot la cot şi vând publicitate la pachet pentru toate televiziunile ce le aparţin.

Este vorba de Casa Media, care vinde publicitate în special pentru televiziunile controlate de Plahotniuc, printre care Prime, Canal 2, Canal 3, Publika şi Exclusive Sales House, care vinde reclamă pentru NTV Moldova, Accent TV şi Exclusive TV.

Publicăm mai jos clasamentul audienţelor TV pentru luna decembrie 2017, calculate de Starnet în regim real:




The following two tabs change content below.

Jurnal de Chișinău

Ultimele articole de Jurnal de Chișinău (vezi toate)