JURNAL iniţiază campania „Vrem TVR1!”

Cu trei ani în urmă, autorităţile comuniste au expulzat ilegal postul românesc de televiziune TVR1 din spaţiul audiovizual al R. Moldova, cedând cea de-a doua frecvenţă de stat unui post de televiziune privat care, nici până în prezent, nu îşi respectă grila de emisie prezentată la CCA.

Pe parcursul acestor trei ani, JURNAL a desfăşurat două campanii de sensibilizare a opiniei publice şi a autorităţilor pentru ca postul român de televiziune să revină pe ecranele telespectatorilor din R. Moldova. Din păcate, şi fosta guvernare, şi actuala au rămas surde la apelurile societăţii civile. De aceea, JURNAL iniţiază o nouă campanie în sprijinul revenirii TVR1 pe frecvenţa a doua de stat de care a fost lipsită în mod ilegal.
Vom reveni în scurt timp cu detalii despre campanie.

The following two tabs change content below.