Fii şi tu Moş Crăciun!

„Jurnal Trust Media” mulţumeşte tuturor celor care au contribuit la succesul campaniei sociale

Campania lansată de „Jurnal Trust Media” „Fii şi tu Moş Crăciun” a luat sfârşit. Graţie contribuţiei oamenilor cu inimă mare, peste 700 de copii nevoiaşi din întreaga ţară au primit cadouri de la Moş Crăciun. Saci cu jucării, zeci de lăzi cu dulciuri, hăinuţe şi rechizite şcolare au fost împărţite prin intermediul „mesagerilor” micuţilor din orfelinate şi centre de plasament. Pe parcursul campaniei, echipa JURNALULUI a vizitat cinci centre de plasament pentru copii şi trei orfelinate.

„Jurnal Trust Media” şi-a propus să ajute copiii din categoriile defavorizate şi a reuşit. Campania de colectare şi distribuire a darurilor de Crăciun a durat mai bine de zece zile. Deşi acţiunea de binefacere a fost preconizată pentru 17–27 decembrie, echipa noastră a împărţit cadouri şi pe 28 decembrie. În această zi, daruri de la Moşul au primit peste 90 de copii nevoiaşi din orfelinatul din Ceadîr-Lunga.

Sania lui Moş Crăciun a ajuns până în satul Cupcini, raionul Edineţ, unde 50 de copii orfani au primit calculatoare, hăinuţe, rechizite şi, bineînţeles, multe-multe dulciuri.

Lacrimi de fericire

Nimic nu poate fi mai emoţionant decât lacrimile de fericire ale unui micuţ, care, după ce a spus o poezie la urechea Moşului, a primit un cadou pe care şi l-a dorit foarte mult. „Ne bucură faptul că mesajul nostru „Fii şi tu Moş Crăciun!” a ajuns la urechea mai multor oameni care au arătat că în lumea asta plină de probleme există loc şi pentru minuni”, spune Val Butnaru, preşedintele „Jurnal Trust Media”.

Printre cei care au umplut sacul lui Moş Crăciun cu daruri se numără companiile „Nestle”, „Thule”, „Coca Cola”,  „Sandora”, „Bucuria”, „Mercedes-Benz Moldova”, „Baby Shop”, „Bosnalijec”, „Mobias Banca”, „Euro Credit Bank” şi reţeaua de distribuţie a cărţii „Pro Noi”, care a donat 46 de cărţi pentru copii.
„Nestle” a oferit 1.400 de ciocolate pentru copiii din 16 centre de plasament şi 250 de cutii de produse alimentare pentru „Casa Municipală pentru copii”. „Thule” a donat 10 pantaloni de schi, 7 căciuli, 5 hanorace şi 13 şepci. „Coca Cola” a adus la sediul „Jurnal Trust Media” 360 de sticle de sucuri, iar „Sandora” a oferit pentru copiii nevoiaşi 350 de cutii de sucuri de 0,25 L. „Bucuria” a contribuit la campania „Fii şi tu Moş Crăciun” cu 539 de cutii de ciocolate. Compania „Mercedes-Benz Moldova” a adus pentru micuţi 50 de jucării, păpuşi, jucării de pluş, jocuri de dezvoltare, 190 de pixuri şi aproximativ 100 de euro. Jucării pentru micuţi şi susete au donat şi cei de la „Baby Shop”.

„Să fiţi sănătoşi!”, le-a urat copiilor compania „Bosnalijec” şi le-a oferit 10 cutii cu medicamente  pentru răceală, diaree, dureri de stomac, medicamente antialergice. Pentru ca micuţii nevoiaşi să fie mai instruiţi, „Mobias Banca” a oferit 15 calculatoare, iar pe lângă acestea şi 150 de jucării. Au fost Moş Crăciuni şi reprezentanţii „Euro Credit Bank”, care au donat 50 de pijamale, 105 jucării şi 530 de rechizite şcolare, caiete, acuarele, pensule, album de desen, pixuri şi creioane colorate. „Jurnal Trust Media” mulţumeşte tuturor celor care au luat parte la campania „Fii şi tu Moş Crăciun” şi au adus bucurie în sufletul a peste 700 de copii.

The following two tabs change content below.