ECOnomist şi Magenta Consulting au lansat Școala de Marketing

Magazinul economic ECOnomist în parteneriat cu Magenta Consulting au lansat la 8 septembrie un nou proiect social: Școala de Marketing. Acesta este adresat tuturor celor care lucrează în domeniul marketingului, studenților de la facultățile de Științe Economice și Marketing, precum şi celor interesaţi de subiect.

Școala de Marketing vine săptămânal cu articole de marketing care vor apărea în ziar de-a lungul anului şi prin intermediul cărora dorim să explicăm cum funcționează tehnicile și metodele de cercetări adaptate la piața locală, să aducem exemple reale din afacerile din Republica Moldova, să povestim cum au fost create unele branduri și produse, cum sunt segmentaţi consumatorii, cum funcționează clusterele economice şi să oferim date privind diverse piețe locale de consum. De asemenea, vom apela la părerea și preferinţele cititorilor noștri, care sunt invitați să răspundă la un sondaj on-line, pentru a înţelege ce fel de informație ar dori să cunoască și pentru a le oferi anume aceste date.

Scopul propus de Școala de Marketing este clarificarea anumitor aspecte în cunoaşterea consumatorului şi a pieţei locale, care vor contribui la dezvoltarea abilităţilor şi aprofundarea cunoştinţelor din sfera marketingului. Considerăm că prin intermediul acestui proiect vom putea contribui la educarea unor specialişti în marketing, care vor pune bazele ascensiunii economice a RM şi vor dezvolta piaţa autohtonă.

The following two tabs change content below.

Jurnal de Chișinău