Dragoste pe timp de electorală

PATIMI // După ce un chişinăuean şi-a declarat dragostea către soţie pe mai multe panouri publicitare din capitală, aceasta a depus cerere de divorţ

Un chişinăuean a dorit să-şi surprindă soţia, declarându-i prin intermediul a cinci panouri publicitare, plasate în drum spre casă, „suntem de 14 ani împreună şi eu continui să te iubesc”. Gestul costă o avere şi este mesajul de dragoste al lui Igor Vrabie, preşedintele clubului sportiv „Drag Racing” din Moldova, adresat soţiei sale, Lilia, şi fiului său în vârstă de 3 ani, Nichita. Potrivit lui Igor, reacţiile familiei, prietenilor, rudelor, la văzul panourilor au fost neaşteptate: la câteva zile, soţia a depus cerere de divorţ , iar unele dintre prietenele prietenilor săi au plâns înduioşate şi i-au declarat că sunt gata să se mărite cu el.

Igor ne spune că în ultima vreme a simţit că în familia sa lucrurile nu mergeau tocmai cum şi-ar fi dorit. Relaţiile dintre el şi soţie s-au răcit şi au apărut disensiuni, soţia reproşându-i că petrece prea mult timp în compania maşinilor, departe de casă. Recent, după o ceartă, soţia i-a spus că vrea să divorţeze. „Am dorit să mă revanşez în ochii ei şi a copilului şi am decis să le fac o surpriză plăcută. Am ales fotografii legate de cele mai importante evenimente din viaţa noastră. Deşi fotografiile de pe panouri sunt diferite, mesajul rămâne acelaşi: „Ne cunoaştem de 14 ani şi continui să te iubesc”, ne spune Igor.

Mesaj de despărţire

Soţia i-a spus mai târziu că în momentul în care a oprit maşina la semafor într-adevăr a fost surprinsă să vadă nu un panou oarecare, ci o imagine din albumul de familie. Mai mult ca atât, copilul a scăpat jucărica din mână, recunoscându-se în poză. Surprizele au continuat pe măsură ce înaintau în drum spre casă, iar seara Igor a apărut cu 101 trandafiri în prag. „Deşi a apreciat aceste gesturi, se pare că au fost făcute cu o oarecare întârziere, peste câteva zile, soţia a depus cerere de divorţ, iar eu mă consolez cu gândul că am făcut ceva frumos pentru ea, cu mult suflet, cel puţin la despărţire”.

Igor îşi mai aminteşte că a făcut cunoştinţă cu Lilia acum 14 ani. Deşi se cunoşteau de zece ani, i s-a părut foarte dificil momentul în care a cerut-o în căsătorie. „Am cerut-o în căsătorie la New York, ce-i drept atunci eram mai puţin romantic decât acum. Am comandat un inel scump, am cumpărat flori, iar pentru mai multă îndrăzneală am servit şi câteva pahare de băutură. Am cerut-o în căsătorie în genunchi, conform tradiţiei, dar şi pentru că aşa îmi era mai comod după cele câteva pahare de tărie”, ne spune acesta pe o notă glumeaţă, dar şi cu un pic de tristeţe în glas.

Declaraţie de dragoste de peste 20.000 de lei

Ideea de a-i declara soţiei că o iubeşte prin intermediul panourilor publicitare s-a dovedit a fi cu atât mai greu de realizat cu cât suntem în campania electorală. Fiecare concurent electoral e gata să dea astăzi cât nu face pentru un panou. Igor Vrabie a luat legătura cu mai multe agenţii care deţin spaţiu publicitar pe drumul care duce spre casa sa. A antrenat în această acţiune mai mulţi agenţi de publicitate şi, până la urmă, a izbutit. Deşi a evitat să ne spună cât costă un astfel de gest, surse din cadrul agenţiilor ne-au comunicat că un astfel de panou costă de la 300 de euro în sus. Alexandru Mitriuc, directorul uneia dintre agenţiile de publicitate, ne spune că Igor este cel de-al doilea client al agenţiei sale care a solicitat spaţiu publicitar pentru un mesaj privat.

Prima oară, un tânăr a solicitat spaţiu publicitar pentru o declaraţie de dragoste adresată prietenei sale. „Am întâlnit astfel de practici şi în ţările vecine, uneori mergi, vezi un panou stradal şi prin mesajul care îl transmite îţi dai seama că este un mesaj privat, adresat cuiva anume. Astfel de panouri au un efect special asupra mea, umanizator”, ne spune directorul agenţiei.
Solicitată de Jurnal, Lilia Vrabie, soţia lui Igor, nu a dorit să comenteze în vreun fel cele întâmplate.

Svetlana Corobceanu