Consiliul Coordonator al Audiovizualului a avertizat 12 radiodifuzori din R. Moldova

cca

Consiliul Coordonator al Audiovizualului (CCA) a decis sancționarea cu avertizare publică a 12 radiodifuzori din R. Moldova, care nu au depus declarația privind transparența proprietarilor instituțiilor mass-media, conform noilor prevederi intrate în vigoare la 10 noiembrie, anunţă radiochisinau.md

30 de radiodifuzori care au depus declarații incomplete mai au la dispoziție şapte zile ca să le completeze. În total au fost depuse 108 de declarații privind proprietarii posturilor de televiziune și radio din 120 de radiodifuzori înregistrați. Acestea vor fi publicate pe site-ul CCA.

Din declarațiile depuse până acum reiese că posturile de televiziune Publika TV, Prime, Canal 2 și Canal 3 aparțin fostului vicepreședinte al Partidului Democrat, Vladimir Plahotniuc, postul Jurnal TV îi aparține omului de afaceri Victor Țopa, posturile TV 7 și TNT Bravo îi aparțin deputatului PLDM, Chiril Lucinschi.

The following two tabs change content below.