Conexiunea inversă // Călătorii cursei de tren Chișinău–Sankt-Petersburg, nemulțumiți de calitatea serviciilor

Mai multe persoane care au călătorit, la începutul lui august curent, cu trenul Chișinău–Sankt-Petersburg, ne-au trimis pe adresa redacției poze și imagini video cu starea lenjeriei de pat pe care au primit-o la îmbarcare. Aceștia s-au arătat revoltați că albiturile erau murdare, șifonate, chiar dacă erau împachetate în polietilenă.

„Când le-am deschis, m-a apucat groaza, parcă nici nu au fost spălate, de o culoare gri și șifonate. În plus, însoțitorii de tren erau foarte agresivi, fără uniformă, foloseau un limbaj licențios. Costul unui bilet în vagon de dormit este de 1.595 de lei, însă calitatea serviciilor lasă de dorit”, se menționează în scrisoarea trimisă redacției.

Pe 19 august, am expediat o solicitare de informație către Întreprinderea de Stat „Calea Ferată din Moldova”, anexând fotografiile și solicitând un comentariu despre cazul semnalat. Reacția întreprinderii s-a lăsat așteptată mai bine de o lună de zile.

Răspunsul Întreprinderii de Stat „Calea Ferată din Moldova”:

„Pentru deservirea de calitate a călătorilor, în prezent, se întreprind măsurile cuvenite pentru ameliorarea situației. Se procură lenjerie de pat nouă. Se aleg agenți economici care se vor ocupa cu spălarea albiturilor. Avem deja răspunsuri pozitive la acest subiect”, se menționează în răspunsul întreprinderii.

„La volante se efectuează lecții cu echipele de însoțitori de vagoane, cu scopul de a dezvolta interesul angajaților față de serviciu și pentru îndeplinirea acestuia în conformitate cu instrucțiunile de serviciu”, se arată în răspunsul semnat de Ivan Dragni, prim-vicedirector pentru planificare strategică ÎS „Calea Ferată din Moldova”.

Precizăm că solicitarea a fost trimisă pe 19 august, iar răspunsul l-am primit pe 30 septembrie.

The following two tabs change content below.
Carolina Chirilescu

Carolina Chirilescu

Carolina Chirilescu

Ultimele articole de Carolina Chirilescu (vezi toate)