Avem un brand al turismului!

Ieri, a fost lansat brandul naţional al sectorului turistic, de către Agenţia Turismului, cu suportul proiectului USAID Creşterea Competitivităţii şi Dezvoltarea Întreprinderilor ll. Pomul Vieţii, simbol complex al culturii naţionale, a fost ales să reprezinte valorile şi specificul turismului în Republica Moldova: ospitalitatea, naturaleţea, sinceritatea şi autenticitatea.

Lansarea internaţională a brandului turistic va începe din 24.11.2014, pe canalul Euronews, cu un spot video de promovare a Moldovei turistice. Sloganul turistic „Discover the routes of life”, îndeamnă vizitatorii să urmeze calea spre noi descoperiri, prin ospitalitatea, istoria, vinul, gastronomia şi tradiţiile moldoveneşti.

Foto: Nadea Roşcovanu

foto pomul vietii.f.nadea roscovanu DSC_4860ion dumitruNadea Roscovanu Photography DSC_4864ion dumitruNadea Roscovanu Photography DSC_4877ion dumitruNadea Roscovanu Photography DSC_4879ion dumitruNadea Roscovanu Photography

DSC_4877ion dumitruNadea Roscovanu Photography

The following two tabs change content below.